Search:

Type: Posts; User: LetTheBallFly

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.16 seconds.

  1. Replies
    32,001
    Views
    1,978,312

    So we are just my cutting down the MLB roster...

    So we are just my cutting down the MLB roster right. If I'm at 20 players already I'm good right?
  2. Replies
    49,224
    Views
    2,947,328

    Maldonado Hosmer LeMahieu Escobar (Alcides)...

    Maldonado
    Hosmer
    LeMahieu
    Escobar (Alcides)
    Sano
    Blackmon
    Bonifacio (Jorge)
    Gonzalez (Carlos)
    Castro (Starlin)
  3. Replies
    49,224
    Views
    2,947,328

    Nah, I'm going to run away with it

    Nah, I'm going to run away with it
  4. Replies
    49,224
    Views
    2,947,328

    I saw it lol

    I saw it lol
  5. Replies
    49,224
    Views
    2,947,328

    I hope you feel better

    I hope you feel better
  6. Replies
    49,224
    Views
    2,947,328

    Sent

    Sent
  7. Replies
    49,224
    Views
    2,947,328

    PM sent

    PM sent
  8. Replies
    1,179
    Views
    70,912

    Crap. Rather his stay in KC fantasy wise lol

    Crap. Rather his stay in KC fantasy wise lol
  9. Replies
    49,224
    Views
    2,947,328

    You should have kept Gore and Faedo imo. Those...

    You should have kept Gore and Faedo imo. Those two are worth more than Suarez imo.
  10. Replies
    49,224
    Views
    2,947,328

    Anyone have a problem with Fantrax about a...

    Anyone have a problem with Fantrax about a security problem?
  11. Replies
    49,224
    Views
    2,947,328

    I would have considered a similar package for...

    I would have considered a similar package for Hosmer lol
  12. Replies
    66
    Views
    5,685

    So are we just shopping for cheap deals. Not...

    So are we just shopping for cheap deals. Not using the money we supposedly were going to?
  13. Replies
    49,224
    Views
    2,947,328

    Are you St. Louis?

    Are you St. Louis?
  14. Replies
    49,224
    Views
    2,947,328

    You could have made it better lol:D

    You could have made it better lol:D
  15. Replies
    32,001
    Views
    1,978,312

    I'm done drafting

    I'm done drafting
  16. Replies
    32,001
    Views
    1,978,312

    Highest Waiver I guess.

    Highest Waiver I guess.
  17. Replies
    32,001
    Views
    1,978,312

    So is waiver 89 available? I think the sheet is a...

    So is waiver 89 available? I think the sheet is a little behind.
    I'll take the best Waiver available
  18. Replies
    32,001
    Views
    1,978,312

    Give me the best MILB left on this pick

    Give me the best MILB left on this pick
  19. Replies
    32,001
    Views
    1,978,312

    You are both wrong

    You are both wrong
  20. Replies
    32,001
    Views
    1,978,312

    Haha, nah. I am just in the process of doing a 30...

    Haha, nah. I am just in the process of doing a 30 team dynasty where I just got screwed trading Trout lol
  21. Replies
    32,001
    Views
    1,978,312

    I'll take Liam Hendricks

    I'll take Liam Hendricks
  22. Replies
    49,224
    Views
    2,947,328

    Wow. Love this for P2F

    Wow. Love this for P2F
  23. Replies
    32,001
    Views
    1,978,312

    I'll take waiver 74

    I'll take waiver 74
  24. Replies
    32,001
    Views
    1,978,312

    I'll take highest waiver. 60 I believe

    I'll take highest waiver. 60 I believe
  25. Replies
    32,001
    Views
    1,978,312

    I'll take MILB 84. Can someone message next

    I'll take MILB 84. Can someone message next
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4